Rozhodli jste se vyhrát v konkurenčním boji, protože víte, že vámi nabízené produkty nebo služby jsou daleko kvalitnější a lepší než to, co nabízí konkurence? Zaujmout či získat pozornost potenciálního klienta však nemusí být tak snadné, jak se na první pohled jevilo. Přece jenom na trhu figuruje celá spousta značek, a tak rozhodující budou drobnosti. Pojďme si některé drobnosti zmínit.
Zkušenosti rozhodují
Podle čeho se rozhodujete v případě, že chcete nakoupit nějaký produkt nebo službu? Je to podle vzájemných sympatií nebo zde hraje roli něco zcela jiného? Právě zkušenosti jsou to, co v konkurenčním boji jednoznačně vyhrává. Proto svou pozornost zaměřte na získávání firemních hodnocení, abyste možným klientům ukázali, proč mají preferovat právě vás.
Lidé se zkrátka a dobře ptají. A ptají se nejen sousedů, ale dohledávají si také zpětné vazby na internetu. Proto se snažte získávat reference, protože právě díky nim zaujmete pozornost klienta.
Soutěže pro zvýšení dosahů
Zejména na sociálních sítích se staly soutěže naprostým hitem, ale ve skutečnosti nejsou marketingovými specialisty příliš doporučované. Pakliže se však chcete dostat do povědomí lidí, soutěže jsou pro zvýšení dosahů tím nejlepším. Navíc pro vaše publikum je to také vysoce atraktivní, to se musí nechat.
Takové soutěže mohou probíhat na mnoha sociálních sítích, nejen na Instagramu, ale také na Instagramu a jinde. Jen si tedy musíte dávat pozor na to, jestli jste splnili všechny podmínky, které bylo zapotřebí splnit.
Kouzlo newsletteru nepodceňujte
Čemu byste měli přikládat stejně velkou váhu jako běžným například PPC reklamám, jsou newslettery. Myslet si, že kouzlo newsletteru dávno pominulo je mylné. Jedná se o skvělý způsob, jak opětovně zaktivovat naše sledující a jak upoutat jejich pozornost.