Egypt byl dříve místem, kam se sjížděli turisté z celého světa. Jenže dnes je všechno jinak. Egypt je dnes místo, kam se lidé bojí jezdit či létat, protože se zde stále něco děje. Jednou to je teroristický útok, jindy to je napadení Čechů. Nemůžeme se divit tomu, že je nyní Egypt už vážně zoufalý. Rozhodl se, že bude investovat do propagace, protože právě Egypt je místo, které žilo díky cestovnímu ruchu, který je však nyní mizivý.
Podle všeho by propagační kampaň měla být už odstartována. Zaměřuje se na blízkovýchodní země a samozřejmě i na mnohé evropské země. Mezi evropskými zeměmi jsme i my – Česká republika. Bylo jasné, kampaň bude mířena i na nás, vždyť právě z České republiky se sjíždělo do Egypta nejvíce turistů.
Nová propagační kampaň se objevuje nejen na kanálu National Geographic, ale taky se objevuje na sociálních sítích.
Na jaké země kampaň cílí?
Samozřejmě Česká republika není jedinou evropskou zemí, na kterou se cílí. Propagační kampaň se rozjela jak v České republice, tak i v Polsku, ve Velké Británii, dále v Německu, v Belgii a taky na Blízkém východě.
Kromě toho, že se kampaň vysílá na kanálu National Geographic, pořádají se i mnohé akce, a to hlavně na tržištích nebo přímo na náměstích či konkrétně na londýnských letištích.
Bude kampaň efektivní?
Kdo ví. Egypt je však už zoufalý. Do své propagační kampaně se rozhodl zahrnout i mnohé slavné a populární osobnosti, protože skutečně potřebuje přilákat co nejvíce lidí. Potřebuje světu ukázat, že i zde je bezpečno, i když poslední události mluví o opaku.
Mezi osobnostmi, které se objevují v kampani, najdeme například hollywoodského herce, který se ukázal v mnoha amerických trhácích, Willa Smithe, dále taky televizní osobnost známou pod jménem Kourtney Kardashian či se v kampani objevil i argentinský fotbalista Lionel Messi.